Poniższy regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego MIDEN, a także prawa i obowiązki stron biorących udział w zawieraniu umowy sprzedaży.
Złożenie przez klienta zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Sklep internetowy MIDEN działający pod adresem www.hurtowniatapet.pl, prowadzony jest przez firmę MIDEN-ART Janusz Hałabuda z siedzibą w Gdańsku, ul Trakt Św. Wojciecha 29 , NIP: 957-00-99-282
Numer konta bankowego:
Miden-Art Janusz Hałabuda
ul. Trakt Św. Wojciecha 29, 80-044 Gdańsk
Alior Bank
38 2490 0005 0000 4500 4576 6525
Regulamin:
1. Sklep internetowy MIDEN prowadzi sprzedaż tapet ściennych za pośrednictwem domeny www.miden.com.pl
2. Wszystkie tapety dostępne w sklepie MIDEN są fabrycznie nowe i pozbawione wad fizycznych oraz prawnych.
3. Wszystkie ceny podane zostały w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
Zamówienia, płatności, wysyłki
4. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje drogą mailową wiadomość, potwierdzającą złożenie zamówienia i przyjęcie go do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji następuje max. w przeciągu 2 dni roboczych.Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji powoduje czasową rezerwację towaru dla Klienta.
5. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
– w przypadku produktów z terminem dostawy do 7 dni – 7 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.
– w przypadku produktów z terminem dostawy do 10 – 14 dni – 10 do 14 dni od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.
Zamówienia wpływające do sklepu, realizowane są w kolejności ich złożenia.
6. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy – 2 dni robocze.
7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Kupujący jest o tym fakcie niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości lub anulowane.
8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
9. Za zamówione towary Kupujący płaci przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub za pośrednictwem systemu płatniczego Transferuj.pl na konto sklepu.
Numer konta sklepu:
Miden-Art Janusz Hałabuda
ul. Trakt Św. Wojciecha 29, 80-044 Gdańsk
Alior Bank
38 2490 0005 0000 4500 4576 6525
Kupujący otrzymuje numer konta wraz z mailem potwierdzającym zamówienie. Zamówienia nieopłacone w przeciągu 10 dni roboczych od otrzymania wiadomości potwierdzającej zamówienie, zostają automatycznie anulowane.
10. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST.
Koszt dostawy wynosi:
Przy zamówieniach opłaconych z góry: 15.90 zł brutto za każde opakowanie zbiorcze towaru (karton tapet).
Przy zamówieniach opłacanych przy odbiorze (u kuriera): 19,90 zł brutto za każde opakowanie zbiorcze (karton tapet).
11. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy dokładnie sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu. Jeżeli opakowanie nosi ślady uszkodzenia, nie należy takiej przesyłki przyjmować, tylko w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
12. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na liście przewozowym przesyłki.
Zwrot towaru.
13. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, kupujący będący konsumentem (osobą fizyczną, a nie przedsiębiorcą) może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie MIDEN bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/paragonem na adres:
MIDEN-ART Janusz Hałabuda
Magazyn Główny
ul. Trakt Św. Wojciecha 29, kl. B, IV piętro,
80-044 Gdańsk
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztem wysyłki.
Klient paczkę ze zwracanym towarem zobowiązany jest wysłać na koszt własny.
Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny towaru następuje w ciągu 7 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
Reklamacje.
14. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres:
MIDEN-ART Janusz Hałabuda
ul. Trakt Św. Wojciecha 29
80-044 Gdańsk
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Zwrot kosztów wysyłki reklamowanego towaru, poniesiony przez Klienta, następuje tylko w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Firma Miden pokrywa koszt wysyłki wyłącznie paczki zwykłej (koszt dopłaty do wysyłki ekspresowej nie będzie zwracany).
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. O rezultacie złożonej reklamacji Klient zostaje powiadomiony w formie pisemnej.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep MIDEN zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
Dane osobowe
15.Administratorem Danych Osobowych KLIENTA przetwarzanych w związku z korzystaniem ze SKLEPU INTERNETOWEGO jest SPRZEDAWCA.
16. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki KLIENT wyraził zgodę. W przypadku, gdy KLIENT nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe.
17. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień KLIENTÓW, wynikających z rozporządzenia RODO. KLIENT ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub żądania ich całkowitego usunięcia (o ile nie jest to sprzeczne z przepisami prawa) lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych w każdym czasie – w tym celu można skorzystać z funkcji w programie sklepu aktualizacji danych konta użytkownika lub proszę wysłać zgłoszenie (np. na podany adres e-mail) z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia danych z ewidencji.
18. KLIENT ma prawo otrzymać dane go dotyczące w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Ma również prawo przesłać te dane innemu administratorowi, bez przeszkód ze strony ADMINISTRATORA, od którego dane będą wydobywane (art. 20 ust. 1). W przypadkach gdy jest to technicznie możliwe KLIENT może żądać od ADMINISTRATORA przesłania jego danych bezpośrednio innemu administratorowi (art. 20 ust. 2).
19. ADMINISTRATOR może odmówić usunięcia danych KLIENTA wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli KLIENT nie uregulował wszystkich należności wobec ADMINISTRATORA.
20. Dla zrealizowania obsługi umowy konieczne jest podanie następujących danych KONSUMENTA:
nazwisko i imię,
adres do wysyłki towarów,
adres e-mail,
numer telefonu kontaktowego,
w przypadku firmy dodatkowo Nazwa firmy oraz NIP.
21. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy USŁUGODAWCĄ i KLIENTEM i zrealizowania Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej lub realizacji zamówienia i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim – z wyjątkiem opisanych w pkt.6.
22. W przypadku sprzedaży towarów poprzez SKLEP INTERNETOWY w celu dostarczenia ich do KLIENTA dane osobowe konieczne do zaadresowania i dostarczenia przesyłki są przekazywane firmom zawodowo trudniącym się dostarczaniem przesyłek – w szczególności Poczcie Polskiej, oraz firmom kurierskim – wraz z powierzeniem przesyłki do dostarczenia.
23. Jeżeli KLIENT wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych w celu marketingowym oraz przesyłania informacji handlowych oraz wpisze się na listę subskrybentów będzie otrzymywał „newsletter” na podany przez siebie adres e-mailowy. W każdej chwili jest KLIENT może zrezygnować z usługi newslettera.
Obowiązujące prawo
24. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.
25. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
26. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.